erinczar

Thursday, May 6, 2010

tukar dahhh

Ingat tak entry pasal tayar kete aku huhu... semalam aku teman hubby aku g tukar tayar n spot rim, dah cantik dah kete aku dari hari2 sebelum nie hehehe, kali aku diberi penghargaan untuk memilih spot rim yang aku suka tapi terlampau banyak sangat tak tau nak pilih. Kedai yang weols pegi ni memang femous tau... kat klang terkenal dengan nama kedai papan... tapi tak papan pon kereta macam2 brand keluar masuk tukar spot rim harga biasa jer lebih kurang dengan kedai lain mintak kurang pon kodukuit nyampah aku :p
Banyak nyer tak tau nak pilih....


yang maner satu cantik .... yang nie kerrr
yang nie....
Kowg rasa saya pilih yang maner satu???? jeng!!!jeng!!!!jeng!!! nak tau turn basement tengok sendiri ok...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

klik ar