erinczar

Thursday, May 6, 2010

cheq-up yang membosanakn

Kenapa cheq-up yang membosankan???.....ermmm hubby tak ikut!!! kenapa tak ikut??? kang dia ikut ade lak yang bising2...tepekik2 kat n-phone aku lak.... lagi aper ek???? hah!!! orang tu cari laaa org nie cari laaaa Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh aku tension doh serius aku sakit ati gile babeng kat owg tu kalau jumpa pon aku tak nak tegor2 dia pegi m*&^%$# laaa kau...
Uitt marah nyer... jarang2 aku marah2 kan n kalau aku marah nie tandanye dah tak leh nak simpan la nie. Ok tinggalkan cerita tu kite cerita pasal lain ok. Hari rabu aku g bawak Qaseh cheq-up Awis temankan aku fuhhh letih siot... tekedek2 aku gendong anak sebelah tangan sebelah lagi dok tolak stroller, pastu nak kejar awis lak yang time tu nak ngada2 pulak lari sana sini biasanyer hubby aku ikut coz dia paham dah tapi ...... Hubby saya memang seowg yang sangat memahami keadaan saya. Oh ya kat kat bawah nie hancur coz Qaseh masuk mulut tu nyang hancur tu.Pehhh gile lama aku tunggu pas tu kena lak jumpa doc. Dari pukul 2.00 samapi 5.30 aku bertapa kat sana.

Awis ditahap keboringan yang dah nak ke line merah... ape lagi macam2 la di buat mulut aku dah tak larat nak cakap "don't","jangan la Awis" dan akhir sekali hrmmm lantak la kauuu.

"Awis nie Qaseh punye" bengang la qaseh kan makanan dia awis sebat

2 kali jumpa dokto 2 kali la qaseh tido.... Berat pon naik sikit jer, doc. kata budak lasak memang macam tu pas tu dia tak sihat lagi la kan nanti lagi 2 bulan jumpa doc. lagi coz dia nak pantau berat qaseh....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

klik ar