erinczar

Monday, May 3, 2010

Retro...

Retro..... ini gamba lama2, zaman semua bujang2 saya je yang dah kawin masa tu, yang lain semua belom kawin habis aku dia ayak kehulu kehilir. Masa ni weols ade kursus asas kat Kedah 2 minggu so selama tu la aku kena tinggalkan laki n anak aku (Ira punya pasal la nie) tengok aku berkorban batin tok korang semata-mata nak cukupkan chrome tau....tak pe! tak pe! aku pon suka sekali sekala hehe, sebenarnye pic banyak lagi tapi yang nie aku dapat masukan, Selama 2 minggu tu la abis S.P weols nyelap tempat tu macam dah kg. kite owg je, sebenarnyer Ain owg sana tu yang tau jalan tapi bukan Kedah jer yang weols g P.Pinang n Perlis pon weols g, siok oooo. Sekarang semua dah kawin ade yang dah jadi bujang balik pon ade (jangan marah k).Kalau kowg perasan setiap pin mesti ada gamba Ira, dia tekenal ngan sawan camera. (Ermmm time nie Ira manja giler ngan Ain, sekarang tak lagi coz dia manja ngan laki dia la)


Dalam kelas... weols yang paling famous, coz ira yang bengong + budak2 noty = huru hara

P.Pinang
Bukit Bendera

Bukit Bendera


Perlis, Gua Kelam, time nie lak Ira pakai Hill masuk dalam gua lak tu (hahaha) asik tepelecok je laaaa

P.Pinang









Ini la B.F saya dulu kemana jer mesti b2 macam belangkas, best in the world laaaa saya sayang giler2 kat dia macam adik beradik, tak lama...huhuh dia dapat tawaran jadi polis sedih gile babeng wooo tapi kite still BF sampai sekarang susah senang besama, seowg yang boleh dipercayai dan yang penting boleh simpan RAHSIA, hope bukan kawan makan kawan la ek....


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

klik ar