erinczar

Tuesday, May 4, 2010

tak ade niat ponnnn

Ape pendapat kowg bile tengok gamba nie.... time nie saya mula terpikir pasal iklan kete Grand Livina.... :p jangan marah
Aku : "Abang tengok la nie"
Hubby : "Nape lak???"
Aku : "Tengok semua nak duduk depan, macam iklan kete Grand Livina tu"
Hubby : "Ekeleh.... tak de makne nyer nak tukar2 kete baru nie"
'mula la tu'
Aku :"Sayang cakap je la tak suruh beli pon" @$%**&!%)^%$
********
Hubby :"Tapikan sayang abang macam nak tukar spot rim baru lah"
Aku : "Suka hati la"
On d way g down town depan Uniten tetiba tayar kete aku meletopppp ''pop'' pehhh tayar pecah daaaa, spot rim gelong best siot, tak jadi aku g down town, baru cadang2 nak abiskan wet laki aku huhu.... Sebenarnyer aku tak d niat pon nak tukar kete baru cerita jer tapi kete dah merajuk... so this week aku kena merempit


Yang nie wonder pet selalu jadi helper aku bile dalam kesusahan, tengok angkat tayar dia, pasang skru pon dia...


pity my hubby

machenick.... huhuhu or mc gaber


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

klik ar