erinczar

Monday, September 24, 2012

VOYAGE TO THAILAND

Yezzzzzaaaaa..... dan akhirnya!!!! dapat gak saye upload pic dalam nie, bapak susah tol bile tukar skin baru nie, semua habisss hancur berkecai tak tau mana nak upload gambo ngokngek tol lah hehehehe....
_______________________________________________
 
 
Okey untuk entry nie guer nak cito pasal my voyage to Thailand, haha macam biase akan ade banyak siri lah kan....
 
Saya pegi bukan untuk berholiday tapi BERSUKAN BERSENAM lalalala.... Dan sambil-sambil tu untuk mengisi markah tambahan saya dekat LNPT nanti tau huh!!! peringkat kebangsaan kot... Itulah tak kan saya nak menolakan lagi-lagi dengan Izin incik hubby makin kuatlah semangat saya. Sebenarnya saya juga seorang pencinta sukan dari zaman sekolah dan sangat aktif, bila saya tak bersukan atau tak aktif badan saya akan senang dapat sakit.
So far mula-mula tu saya dapat offer untuk main Badminton tapi last-last minit saya tukar kepada permain baru in my life "FUTSAL" hehehe. Sirius lorr nak sepak pon tak tau hokey seb bek ramai yang tunjuk ajar camne nak nyepak ngeh3x. Anyway thakzzz yang banyak tolong saya camner teknik nak menyepak tu k. Kat KPL nie belum ade tuk sukan Netball, tapi tak ape nanti dowg akan tubuhkan sebab banyak dah yang tanya..... 
 
 
 
 
 
 
 
Aduaii...sape tah amik pic saye nie....
 
 
Sebelum masuk Thailand, weols diberi masa untuk berehat kat hotel di Kota Bharu, sebab perjalanan dari Putrajaya ke Kelantan dalam 5-6 jam...huh nek bus penat banget dong. owh!!! nak memperkenalkan inilah team Futsal KPL tapi ade lagi yang tak masuk coz ade yang nek flight...owh yeeyee kami menang bergaya
 
Ok, sambung lagi story mori eik, sebelum masuk Thailand kite owg singgah dulu kat Rantau Panjang coz tunggu atlet-atlet dari negeri len n masuk sana same-same (Peh!!! atlet tak leh blah kot)....Adalah harus makan dulu kan.... Makan juga di sponser peh!!! makanan owg kelantan memang manis-manis tapi sedap.
 
 
 
 
Dalam bus.... camnilah bile pompuan-pompuan pantang bile owg datang bawak camera sengehhh memanjang hehehe

 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

klik ar