erinczar

Monday, September 24, 2012

Sampai Sudeyyy =)

Hehehe....samapai sudeyyy Thailand, tapi hati still berdebar-debar coz Thailand baru lepas kena bommm last kena 31 Ogos aritu. Tapi tawakal je lah...Sebab saya rase inilah pertama kali saya pergi tugas luar dengan hati yang berat, sayu n sedey jer...sepanjang perjalanan banyak kali gak saya mengalirkan air mata hikhikhik huwaaaaaa (ceh!!!) tah lah tetiba jer hati jadi sedey sey...coiiii lah. Semua owg muka sangat-sangat gumbira saya ngan ana yankumi je tak berape, sedangkan saya pergi dengan izin. Eh tapikan (mulalhhh nak cite dahhh) sebelum saya pegi saya g mintak maaf kat semua orang dengan incik hubby lagilah haruskannn, saya takut pegi pastu tak balik hahaha boleh lak saya pikir camtukan tapi baguslah. Dahlah lupakan pasal kesedihan hati tu...
__________________________________________________________________
 
 
 
 
 
 
 
Hah!!! tengok tagging kat bus nie...tak leh bla kot KONTINJEN MALAYSIA....
ngeh3x saya bangga jadi anak malaysia!!!
 
Sebelum masuk camginilah kat sana kena lalu kastam..opcos mana-mana pon kena!!! Tapi weols tak yah sebb weols special banyak hehehe like artis kot, yang best lagi yang eskot kite owg gile ramai askar n polis...best3x.
 
 
 
 
 Kan...saya dah habaq...kami disambut macam sambut owg-owg kenamaan kot...Muke kite owg dari datang sampai balik masuk channel kat tempat dowg klu kat malaysia macam kat  berita TV3 lahh....oooo camtu rupanya sambut tetamu eik!!!
 
 
 
 
Sebelum masuk mei joget-joget dulu, harus klu x dowg tak bagi makan, hehehe makan adalah sangat penting eik...
 

 
Peace!!! 
 
 
 Tak payah nak DIVA sangat lah PuCha oiii
 
Tunggu eik semua dapat kalung bunga nie k
 
 
 
 
 
 Makan lagi.....
 
 
 
 Yeba..yeba...HAnggre-hanggreeeeeeeea yeeeehaaaaaaa.....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

klik ar