erinczar

Thursday, January 15, 2015

saya dan novel

Ye saya memang suka baca buku lagi-lagi Love Story heee (malu lak). 
Kawan-kawan opis kata saya suke verangan sebab suka baca Novel cinta-cinta (memang pon). Kalau ada yang naik Flight sama dengan saya lagilah sakit hari (sebab saya tak nak layan dowg). Hehehe maaflah ye kawan-kawan memang tu hobi saya dari dulu lagi saya dan novel tak boley di pisahkan. Kalau pegi Book shop saya akan bertapa lama-lama kat situ sebab nak pilih novel kena baca sinopsis dia dulu heee teman yang paling setia kat book shop ialah hubby saya pasal dia akan sabarrrr banyak-banyak teman saya hehehe tak pon tukang bayar novel saya (tq my soul). Sebulan saya mesti beli paling kurang 2 pastu sorokkkk... baca lak sikit-sikit pasal takut cepat habis. Sekarang nie anak-anak lak yang ikut suka baca buku cerita dan suka bertapa kat kedai buku lama-lama macam saya hehehehe....Nak pinjammm??? sori beb memang tak dapat lah sebab saya kedekut. ok by...   


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

klik ar