erinczar

Tuesday, August 13, 2013

Salam Aidilfitri semua....

Salam Aidilfitri semua, hehe lambat pulak update (memang selalau lambat pon) busy memanjang je.
Belom terlambat lagi nak mintak maaf kat semua....
"maaf kalau ade tersalah kata terkasar bahasa, terlebih gurau atau ade yang tak senang dengan saya maaflah, sesungguhnya yang buruk tu sume dari saya (Sebab tu kalau saya haje ade je yang tak kena kannnn)"
 
Raya kali ni kat rumah mak saya sendiri hehehe sampai abis raye lah kat umah mak saya (suke...suke...suke...). Raya kali ni pon disambut dengan penuh kesederhanaan tetapi penuh pengisian (ape pon ia tetap dalam ingatan).
 
Nah ini sampul jenama dari Kementerian saya sendiri... cun kan huhu CHIP we proud of you kihkihkih.
 
 
 
 
 
 
Salam maaf di raya pertama
 
 
 
 
 
My Lov
 
My parents with my kids
 
 
 
My family.... our blue
 
 
 
 



part of my family
 
 
Sebelah petang pulak seharusnya balik ke bendang di Tanjung Karang. Ini belah hubby saya... Dan dah sampai kena snap2 dulu hokey...
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

klik ar