erinczar

Wednesday, January 9, 2013

Putrajaya Seafood Restauran

Saya makan kat Putrajaya Seafood Restauran :)
Lama saya tinggal kat Putrajaya dan inilah pertama kali saya dapat makan kat sini.
Quite expensive tu yang tak pernah masuk, kalau datang pon sekadar attend wedding or jalan-jalan kat sini. Saya suka datang tempat nie dari saya bujang lagi. Owh lupa lak nak bagi tau kat mana kan, senang jer tempat dia kat dalam taman botani. Weols datang makan time lunch, alah datang pon sebab tetiba ade owg nak belanje makan....
 
 
 
Menu.... tuuuudiaaa macam-macam ada nyum nyum
 
 
 
1st sekali serve dia akan bagi makan kacang rebus, rasa tak tau nak cakap rasa cam hape tapi tak tipu punya sangat2 delicious. So kowg haruslah try ke situ.
 
 
cam biasa tom yam, lagi satu yang paling saya suka makan ketam kat situ sebab tak payah buang kulit boley terus makan dengan kulit-kulit dia sekali.
 
 
 
N.... ini jelah pic yang dapat dtunjukan yang len uols g sendiri eik sebab time nie saya segan nak snap pic hahahaha.... so sikit-sikit je lah. Tak pon kowg datang je lah makan kat situ dan pastikan bawak wet lebih eik...
 
 
 
last...sangat licin

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

klik ar