erinczar

Tuesday, July 6, 2010

ToUr MeLaKa....

Sambungan KJclub punya program session nie weols g Bandar Hilir melaka lak, sebelum balik weols g jalan2 dulu... best gak... rasanyer nie 1st time gamba saya banyak dalam entry coz selalu saya yang kena amik gamba kali nie En sifu follow so....


Huhu... jom shopping.....





Wahhhhh...... hebat la Hasnoor main violin, nanti ajar weols lak k










Ok nak cite sikit la pasal p-yus nie, tak tau la camner dia leh join weols.. tapi time tu dia la yang paling banyak shopping. P-yus nie kaki business (tak lama lagi opsyen la nie)Kat opis terkenal dengan usahawan muda, kalau dalam blog saya ade jual ape2 tu semua barang dia,(yang penting 1 barang free tuk saya) time g Bandar Hilir tu ade jer barang yang dia tengok nak jual kat opis. errrmmmmm... poning kepala den.

Time P-yus beli barang2 nie, tetiba jer rasa sedih ati coz teringat kat Arwah Abah, ari tu last g melaka ngan abah, terus tak jadi nak beli....


Saya ngan p-yus selalu bercanggah pendapat... selalu bergaduh kat opis coz dia suka kacau saya, tapi kami kawan baik.. (baik sangat la...) ermmm boleh la...












P-yus kau dah macam pelancong Kemboja melawat Thailand ar....

Ju




Sementara tunggu P-yus shopping dowg belasah dulu Mc.D

Last sebelum balik weols singgah g minum Klebang Coconut Shake serius memang sedap

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

klik ar