erinczar

Tuesday, April 20, 2010

SAYAAAA

Ari nie saya nak cerita pasal saya laaa.... gamba yang kat bawah nie adalah saye... (hahaha) tak nak laa cerita banyak2 nanti kowg bowing la pulak kan... dalam pamily hanya saya saje yang pakai tudung adik beradik yang lain tak pakai dan saya yang paling kecik tumbesarannyaaaa....

yang nie pulak pamily saya

ini pulak best prend saya eragon.. yang maner ekkk???? ala polis yang pakai baju wana coklat tu, dulu dia PT macam saya sekarang dia polis...

Saya minat jenama Elle... tapi mahal laaa tah bile saya nak dapat.... huk!huk!huk!!!


Biasanyer baju2 saya (yang dapat dan mampu beli) hanyalah padini sajer... saya juga penggemar kemeja (semua dari jenama padini) tapi wat masa nie saya tak leh pakai coz pewut saya belom kering hahaha

Handbag2 lak yang jenis2 macam nie... haaaa pada mata saya cun giler la kan tapi kowg tak tau laaa


Saya suka makan makanan yang menggemukan huhu


dan penggemar ais-blended

saya juga teringin nak g Disneyland tak kesah la kat maner... tapi saya rasa tak mungkin saya dapat pegi... tunggu lah hubby : (
Nanti saya nak beli N-phone nie jer la, coz n-phone saya dah wosak (tapi kalau boleh nak pree la)



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

klik ar