erinczar

Tuesday, December 8, 2009

PETI AIS


Saya tau budak2 Poli S.A mesti tak saba2 nak dengar cite pasal peti ais nie kan (lagi2 bdk yg tak makan ubat 2 hahaha) hmm tak tau nak cite cam ner ek. Citenyer lebih kurang camnie la, 1 ari 2 weols g makan kat umah bujang adik saya kat S.A, malam tu masa tengah2 makan ade 1 bunyik macam bunyi anjing yang kelaparan, tapi kebetulan sebelah umah dia ada anjing (namanyer E.J) ingatkan anjing 2 yang berbunyi, makin lama makin lama bunyi 2 makin dekat n kuat cikit la, saya pandang adik saya (Joy) adik saya pandang saya Awis dah takut dah, pas 2 adik saya yang duduk kat umah 2(Dik Ya) ketawa.... Rupa-rupanyer bunyik anjing 2 datang dari peti ais dia, moto peti ais 2 dah rosak rupanye dia kata ada masa2 peti ais tu akan berbunyi macam bunyi anjing. Bile bebunyi lagi awis tanya bunyi ape tu adik saya cakap dalam peti ais 2 ada dog. Peti ais 2 macam tau kalau owg datang dekat je dia mesti berbunyi perlahan jer... kalau tak caya g la umah dia...(lebih kurang la citenyer)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

klik ar