erinczar

Monday, December 14, 2009

JPJ, Sekolah & Billion

Ari nie saya g JPJ bukan bayar saman tapi teman merry g wat lesen coz abis P, saya g wat kat Bangi jer... tempat baru.


Ini lah lesen merry.. lainkan muka dia.


Lepas 2 alang2 dah sampai saya singgah jab la kat tempat keje lama saya... ermmm windu lak rasanyer..... Kak Mon jer yang tak de... windunyerrrrr








haaaa cape nie, nielah ???? saya




Inilah tempat keje lama saya









masa 2 jam dah 12.30 perut dah bebunyi dram (dung..dung..dung) per lagi makan kat foodcourd bangi la, saya minum air barli jer coz batuk, merry lak minum air PINK



pas 2 saya order popiah basah sedap... nak wat kudap2 kat opis nanti



pas 2 makan nasi goreng USA



merry lak makan nasi goreng paprit semua nie merry yang belanja (tan q merry)













No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

klik ar