erinczar

Wednesday, December 23, 2009

Dah cuba dah...

Saya dah cuba dah nak hilangkan perasaan tu tapi masih ade lagi, maner saya nak percaya ek!!! kiri kawan kanan pon kawan, sampai sekarang saya masih tak percaya lagi kadang-kadang saya tertanya2 kenapa ek dia wat saya macam nie? saya kan kawan baik dia atau saya.... saya memang dah lama tau dia selalu berhubung dan keluar dengan dia(A) saya tak kesah semua tu, (walaupun dia tak pernah cite) tapi yang saya sedih dan tak boleh terima dia tak simpan RAHSIA.(Sampai sekarang ak tunggu ko cite tapi dah jadi macam ni tak yah cite)

Betul kata suami saya jangan terlalu percayakan orang dan jangan terlalu rapat dengan kawan, tapi saya yang silap menilai orang kot, kenapa kan jadi macam nie? (wei kowg aku jahat sangat ke?) sebelum nie saya boleh terima kalau dia jalan2 tepi saya wat2 macam tak nampak, tapi sekarang dia nak wat macam tak kenal dengan saya pon tak per, saya tak leh terima..... pada si dia(A) terpulang la nak percaya pada sapekan...

kalau dia baca entry nie saya bukan tak puas ati tapi saya sedih sangat2 ngan dia

last tuk dia time kasih di atas semua nie (benda pon dah jadi kan) dan sampai ati ek wat aku camnie

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

klik ar